Ralf Hämmerling, directeur van Hämmerling The Tyre Company: “Het bijzondere aan het Athos Servicenet is dat in het geval van een conventionele bandenvervanging of pechhulp het servicenet garages in heel Europa kan aanbieden. Wij stellen dit servicenet gratis ter beschikking en dragen het kredietrisico voor de handelaar.”

De afwikkeling van de bandenvervanging en pechhulp gebeurt via geregistreerde Europese Athos-handelaars. Als dat niet mogelijk is, dan wordt een andere service-organisatie ingeschakeld. Bij vervanging van banden wordt in heel Europa met dezelfde prijzen gewerkt.

Opvallend aan het concept is dat klanten eventuele rekeningen van hun eigen plaatselijke garage ontvangen, ook al wordt er in een ander land service verleend. Via het internetportaal van het Athos Servicenet kunnen onder meer afrekeningen worden ingezien en bandenprijzen worden opgeroepen.

Athos, Talas en Sämm zijn de eigen bandenmerken van Hämmerling The Tyre Company.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
29 april 2025
De Romein trekt de energietransitie met MAN
29 april 2025
Renault presenteert Estafette, Goulette en Trafic E-Tech
29 april 2025
Volvo en VW maken de e-dienst uit
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
28 april 2025
Solutrans: toekomst van een dynamische sector
Meest bekeken berichten
Recente reacties