Ralf Hämmerling, directeur van Hämmerling The Tyre Company: “Het bijzondere aan het Athos Servicenet is dat in het geval van een conventionele bandenvervanging of pechhulp het servicenet garages in heel Europa kan aanbieden. Wij stellen dit servicenet gratis ter beschikking en dragen het kredietrisico voor de handelaar.”

De afwikkeling van de bandenvervanging en pechhulp gebeurt via geregistreerde Europese Athos-handelaars. Als dat niet mogelijk is, dan wordt een andere service-organisatie ingeschakeld. Bij vervanging van banden wordt in heel Europa met dezelfde prijzen gewerkt.

Opvallend aan het concept is dat klanten eventuele rekeningen van hun eigen plaatselijke garage ontvangen, ook al wordt er in een ander land service verleend. Via het internetportaal van het Athos Servicenet kunnen onder meer afrekeningen worden ingezien en bandenprijzen worden opgeroepen.

Athos, Talas en Sämm zijn de eigen bandenmerken van Hämmerling The Tyre Company.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 november 2025
Maat – Wat lokaal begint, groeit verder
11 november 2025
Mercedes-Benz Arocs 10×4 en 10×8 voor DB Kiepers
11 november 2025
Voorbereid op wat komen gaat
10 november 2025
Kusters kiest voor Scania vanwege service
10 november 2025
Gratis opladen voor elektrische trucks in Australië
10 november 2025
‘Laten zien wat we allemaal doen’
Meest bekeken berichten
Recente reacties