In die periode kochten veel vervoerders alvast een Euro VI truck met subsidie, investeringen werden naar voren gehaald.

Echter dat de verkopen nu zo fors zijn gestegen dat Nederland met afstand de grootste groeier is in truckafzet, verbaast wel enigszins. Zeker omdat de voorspellingen van de diverse truck importeurs aangaande de marktomstandigheden voor dit jaar, aan de voorzichtige kant zijn gebleven. Het is nu nog te vroeg om te concluderen dat de truck importeurs te voorzichtig geschat hebben. Maar getuige deze forse toename van afzet, met een verder doorzettend economisch herstel in het verschiet, en een BedrijfsautoRAI, lijkt het erop dat de marktcijfers voor 2015 er rooskleuriger gaan uitzien dan verwacht.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 januari 2025
Hulp bij de nieuwe machineverordening
17 januari 2025
Renewi bestelt 190 DAF trucks
17 januari 2025
Ook trailerbanden Bridgestone in Ecopia-lijn
16 januari 2025
Bijzondere Scania S770 voor Arjen Kandt
16 januari 2025
Mapon en Krone gaan data uitwisselen
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
Meest bekeken berichten
Recente reacties