Autotransporteur Koopman meet zich een nieuwe huisstijl aan. Het staat voor modernisering en verduurzaming, zo stelt het bedrijf. Gelukkig blijft er oog voor geschiedenis en traditie.

De kenmerkende mosterdkleur van Koopman blijft behouden. Hij komt terug als gekleurde vlakken op een witte achtergrond. Hiermee oogt de nieuwe huisstijl van Koopman moderner zonder de geschiedenis uit te vlakken. Ook de rode accenten op de bumpers en velgen blijven behouden. De rode letter K gaat een prominentere rol spelen. De nieuwe kleuren gaan alle vrachtwagens van het bedrijf sieren, behalve die van dochterbedrijf TransMission en de Duitse tak.

Volgens Koopman is de nieuwe huisstijl een belangrijke stap naar modernisering van de bedrijfsvoering. “Onze nieuwe uitstraling weerspiegelt onze toewijding aan innovatie en vooruitgang. Het is een frisse, jonge en verzorgde look die direct vertrouwen uitstraalt. Wij markeren hiermee de nieuwe strategische richting die wij in slaan”, aldus directeuren Harm en Klaas Koopman.

Modernisering betekent ook verduurzaming. Hiervoor wil Koopman meer inzetten op elektrische vrachtwagens. De eerste twee exemplaren zijn al toegevoegd aan de vloot. Twee MAN eTGX trekkers zet Koopman in, waarvan één voor het autotransport. Volgens Koopman helpt de elektrificatie de duurzaamheidsdoelen van klanten te behalen, maar profiteren chauffeurs er ook voor vanwege een beter rijcomfort en meer veiligheid.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 september 2025
Amerikaanse leveranciers in problemen door heffingen
16 september 2025
Louwman verkoopt gebruikte bedrijfswagens onder de naam busvan
15 september 2025
Iveco en Mercedes-Benz niet op koers CO2-reductie
15 september 2025
Sany heeft ambities voor Europa
12 september 2025
Rotterdamse vuilniswagens worden elektrisch
12 september 2025
Schiphol test Toyota Hilux op waterstof
Meest bekeken berichten
Recente reacties