De bedoeling is dat het marketing- en verkoop apparaat van Mercedes Trailer Axle Systems in dat van Jost geïntegreerd wordt. Of daarbij banen komen te vervallen is op dit moment nog niet duidelijk.

Daimler wilde van de trailerassenfabriek af vanwege een groots opgezet programma om 1,6 miljard aan kosten te besparen. Destijds zette Mercedes de fabriek op om klanten van de toen nieuwe Actros truck geïntegreerd te laten remmen met de trailer, die dan eveneens van Mercedes-assen voorzien zou zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
14 januari 2025
Denemarken staat buitenlandse inspectie trailer toe
13 januari 2025
NMFTA: cybersecurity is de grootste bedreiging voor transport
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
Meest bekeken berichten
Recente reacties