De bedoeling is dat het marketing- en verkoop apparaat van Mercedes Trailer Axle Systems in dat van Jost geïntegreerd wordt. Of daarbij banen komen te vervallen is op dit moment nog niet duidelijk.

Daimler wilde van de trailerassenfabriek af vanwege een groots opgezet programma om 1,6 miljard aan kosten te besparen. Destijds zette Mercedes de fabriek op om klanten van de toen nieuwe Actros truck geïntegreerd te laten remmen met de trailer, die dan eveneens van Mercedes-assen voorzien zou zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
28 april 2025
Solutrans: toekomst van een dynamische sector
25 april 2025
Nieuwe sectiemanager Zware Bedrijfswagens RAI Vereniging
25 april 2025
Al 300.000 MultiSupport onderhoudscontracten van DAF
25 april 2025
Allround levering met KRONE
Meest bekeken berichten
Recente reacties