bekeken: 197 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Tien D-TEC containerchassis voor Van der Most

DOMEIN: Truckverkoop

Geplaatst op: 21 mei 2019, 07:43

Leestijd: 1 minuut

Containervervoerder Van der Most uit Rotterdam heeft tien nieuwe D-tec Portmasters besteld voor aflevering in 2019. Het gaat om 3-assige containertrailers met alleen een uitschuifbare achterkant. Het middenstuk is niet schuifbaar, zoals bij een Flexitrailer

De reden om te kiezen voor Portmasters is voornamelijk het gebruiksgemak voor de chauffeur. Het enige verschil met een Flexitrailer is dat er geen 45FT container mee gereden kan worden. Daar zijn dan weer meer dan voldoende andere trailers voor, aldus Van der Most. Binnen de firma is het trailerpark inmiddels op zodanige grootte, dat er voor de flexibiliteit en planning geen gevolgen zijn. De overige opties – 1* 40FT, 1*20FT en 2*20FT – kunnen ook gewoon met deze nieuwe Portmasters vervoerd worden.

Containervervoer

De bestelde Portmasters worden ingezet in het algemene werk, deepsea containervervoer van en naar de havens van voornamelijk Rotterdam (bijkomend Antwerpen). De logistieke activiteiten spelen zich  voornamelijk in de Benelux af, met enkele uitschieters door geheel Europa.

De vloot van Van der Most bevat 120 vrachtwagens en 150 containeropleggers. Met charters erbij zijn er dagelijks tegen de 150 auto’s op de weg die rijden voor Van der Most. Alle trailers zijn containeropleggers of hiervoor ingericht, LZV’s, combitrailers, flexitrailers, kieptrailers en enkele diepladers voor speciaal/buitenmaats transport van containers – en binnenkort de Portmasters erbij.

Tags: , , , , , , , ,

Nieuwe hoofdvestiging Snoeks…Tachograaf: oplossing…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties