Door voor zo’n asopstelling te kiezen, komt Van Dijk beter uit met de capaciteiten van dit chassis. In toenemende mate zien we in de Nederlandse markt dat deze asopstelling wordt gekozen en dat vierassers met een voorloopas achter de stuuras, minder populair worden. Door te kiezen voor een tridem of triplestel kunnen de aslasten vaak beter benut worden.

De Iveco Trakker is voorzien van een FPT Cursor 13 dieselmotor met een vermogen van 410 pk en 2100 Nm koppel. De motor is gekoppeld aan een Euro Tronic semi-geautomatiseerde versnellingsbak met twaalf versnellingen. De Euro VI-emissienorm wordt bereikt door middel van het HI ESCR-systeem, zonder gebruik te maken van uitlaatgasrecirculatie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 april 2025
Hoe kom jij over op de klant en je collega’s?
29 april 2025
De Romein trekt de energietransitie met MAN
29 april 2025
Renault presenteert Estafette, Goulette en Trafic E-Tech
29 april 2025
Volvo en VW maken de e-dienst uit
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
Meest bekeken berichten
Recente reacties