P&O Ferrymasters is actief in diverse disciplines. het vervoert staal, papier, chemicaliën, auto onderdelen en consumentengoederen. Meestal worden de trailers vervoerd door eigenrijders, en dit een hoofdreden waarom gekozen wordt voor meer transparantie van de werkzaamheden met dit systeem van Schmitz. ‘”Daardoor kunnen we efficiënter opereren, met alle gevolgen van dien voor de inzet van onze vloot”, aldus Bas Belder van P&O Ferrymasters.

Omzet verhogen

P&O Ferrymasters werkt natuurlijk niet voor het eerst met telematicasystemen. De afgelopen zeven jaar heeft het bedrijf dankzij dergelijke systemen de omzet per werknemer drastisch kunnen verhogen. Met TrailerConnect is een pad uitgedokterd, waardoor er nog meer verbeteringen gerealiseerd kunnen worden, zegt Schmitz.

P&O Ferrymasters werkt vanuit twaalf vestigingen verspreid over Europa. Het hoofdkantoor bevindt zich in Ipswich. Het bedrijf heeft zo’n 3.000 klanten, waarvoor het dagelijks zo’n 2.000 ritten uitvoert. Er wordt met standaard trailers gewerkt, waarmee tachtig procent van de ritten ingevuld kan worden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
14 januari 2025
Denemarken staat buitenlandse inspectie trailer toe
13 januari 2025
NMFTA: cybersecurity is de grootste bedreiging voor transport
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
Meest bekeken berichten
Recente reacties