Het hele wezen van de BedrijfsautoRAI draait natuurlijk om die investeringen. De Boer omschreef het wegvervoer als de werkmieren van de economie, die moeilijke tijden achter de rug hebben. De Boer ging erin mee dat de regelgeving voor de branche soms als ‘unfair’ wordt ervaren, waarbij de branche ook nog te maken krijgt met langs elkaar heen werkende inspectiediensten.

Al deze zaken verhullen niet dat voor het eerst in jaren de sector weer investeert, gezien de plus van dertig procent in de truck-en trailerverkopen. Daarmee behoort Nederland tot de snelste groeiers in Europees perspectief. Een en ander leidt er ook toe dat er 2.000 leerwerkplekken gecreëerd moeten worden, om de instroom van nieuw personeel op gang te brengen.

Het zijn deze zaken die tot de conclusie leiden dat de BedrijfsautoRAI mooi getimed is. Er wordt geïnvesteerd, er is vraag naar personeel. Er is kennis nodig. Deze editie ligt op koers voor een mooi succes. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 januari 2025
NMFTA: cybersecurity is de grootste bedreiging voor transport
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
9 januari 2025
Twintig Scania trekkers voor SVZ
8 januari 2025
MAN TGS 4×4 tankwagens voor FullTank
Meest bekeken berichten
Recente reacties