Dat dit zijn weerslag zal hebben op de branche en vooral op de verkoopcijfers moge duidelijk zijn. De cijfers worden bevestigd door onderzoeksafdelingen van banken als Rabobank en ABN Amro.
Desondanks zal er een zekere tarievendruk op de vrachtprijzen blijven bestaan, verachten betrokkenen. Dit ondanks stijgend tekort aan personeel in magazijnen en in de chauffeurswereld.

In de bouw zal weer enige rugwind ontstaan en hetzelfde geldt voor de koeriersbranche, die vanwege alsmaar toenemende verkopen op internet, de nodige volumegroei zal beleven. Een lage olieprijs en voor de exporteurs onder ons een lage koers van de euro, zijn alle effecten die ertoe bijdragen dat het goederenvervoer, en dan vooral het wegvervoer, meer werk tegemoet kan zien in 2016.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 januari 2025
Hulp bij de nieuwe machineverordening
17 januari 2025
Renewi bestelt 190 DAF trucks
17 januari 2025
Ook trailerbanden Bridgestone in Ecopia-lijn
16 januari 2025
Bijzondere Scania S770 voor Arjen Kandt
16 januari 2025
Mapon en Krone gaan data uitwisselen
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
Meest bekeken berichten
Recente reacties