Lundstedt is aangesteld om na de integratie van Renault en de overname van diverse andere merken wereldwijd, de verkopen beter aan te zwengelen. De businessunits worden door de ontwikkelingsafdeling bediend wat betreft productvernieuwing en technische ontwikkeling. Met de nieuwe strategie wil Lundstedt bewerkstelligen dat elk merk zowel intern als in de markt een sterkere identiteit krijgt.

De businessunits die Lundstedt onderscheidt, zijn: Volvo Trucks, Renault Trucks, UD Trucks (Azië), Mack Trucks (VS), Volvo Bus, Volvo Construction Equipment, Volvo Penta, overheidsverkopen, en Volvo Financial Services.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Webfleet: Fleetmanagers gebruiken te weinig AI
22 mei 2025
Meer erkenning nodig voor technisch personeel
22 mei 2025
Nog één keer Iveco voor Van der Wielen
20 mei 2025
Scania presenteert 11-liter Super motor
20 mei 2025
Eerste beelden Volvo FH Aero Electric
20 mei 2025
Samenwerking BE-Combi en Junge Fahrzeugbau
Meest bekeken berichten
Recente reacties