Volvo wil aantonen, dat zelfs stunts die door organisaties die de verkeersveiligheid promoten worden afgekeurd, door Volvo toch in veilige banen worden geleid.

“Deze campagne is bedoeld om de kracht van het Volvo Trucks-serviceaanbod te laten zien. Dankzij onze connectiviteitsservices kunnen we de status van een individuele truck in real-time controleren, wat we tijdens de hele stunt hebben gedaan. Met betrouwbare informatie over de conditie van het voertuig, kan het onderhoud per individueel voertuig worden gepland en dus de productiviteit worden gegarandeerd”, verklaart Volvo Trucks.

Volvo Youtube

[responsive-video identifier=”bIxVpv30GfM”]

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 april 2025
Hoe kom jij over op de klant en je collega’s?
29 april 2025
De Romein trekt de energietransitie met MAN
29 april 2025
Renault presenteert Estafette, Goulette en Trafic E-Tech
29 april 2025
Volvo en VW maken de e-dienst uit
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
Meest bekeken berichten
Recente reacties