Volvo wil aantonen, dat zelfs stunts die door organisaties die de verkeersveiligheid promoten worden afgekeurd, door Volvo toch in veilige banen worden geleid.

“Deze campagne is bedoeld om de kracht van het Volvo Trucks-serviceaanbod te laten zien. Dankzij onze connectiviteitsservices kunnen we de status van een individuele truck in real-time controleren, wat we tijdens de hele stunt hebben gedaan. Met betrouwbare informatie over de conditie van het voertuig, kan het onderhoud per individueel voertuig worden gepland en dus de productiviteit worden gegarandeerd”, verklaart Volvo Trucks.

Volvo Youtube

[responsive-video identifier=”bIxVpv30GfM”]

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 januari 2025
Hulp bij de nieuwe machineverordening
17 januari 2025
Renewi bestelt 190 DAF trucks
17 januari 2025
Ook trailerbanden Bridgestone in Ecopia-lijn
16 januari 2025
Bijzondere Scania S770 voor Arjen Kandt
16 januari 2025
Mapon en Krone gaan data uitwisselen
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
Meest bekeken berichten
Recente reacties