Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht (CAC) is het centrale pan-europese contactpunt voor klanten van Mercedes-Benz en Smart. Sinds kort komen truckklanten hier niet meer binnen op een algemene lijn, maar is een speciale lijn voor trucks in het leven geroepen, met een dedicated truckteam, waardoor snel en doelgericht gereageerd kan worden bij eventuele storingen onderweg. Deze stap van Service24h is onderdeel van de strategie om truckklanten een optimale beschikbaarheid van hun wagenpark te garanderen.

Aftersales Magazine bezocht in 2011 het pan-europees contactpunt in Maastricht. Lees er hier meer over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 januari 2025
Hulp bij de nieuwe machineverordening
17 januari 2025
Renewi bestelt 190 DAF trucks
17 januari 2025
Ook trailerbanden Bridgestone in Ecopia-lijn
16 januari 2025
Bijzondere Scania S770 voor Arjen Kandt
16 januari 2025
Mapon en Krone gaan data uitwisselen
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
Meest bekeken berichten
Recente reacties