Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht (CAC) is het centrale pan-europese contactpunt voor klanten van Mercedes-Benz en Smart. Sinds kort komen truckklanten hier niet meer binnen op een algemene lijn, maar is een speciale lijn voor trucks in het leven geroepen, met een dedicated truckteam, waardoor snel en doelgericht gereageerd kan worden bij eventuele storingen onderweg. Deze stap van Service24h is onderdeel van de strategie om truckklanten een optimale beschikbaarheid van hun wagenpark te garanderen.

Aftersales Magazine bezocht in 2011 het pan-europees contactpunt in Maastricht. Lees er hier meer over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
29 april 2025
De Romein trekt de energietransitie met MAN
29 april 2025
Renault presenteert Estafette, Goulette en Trafic E-Tech
29 april 2025
Volvo en VW maken de e-dienst uit
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
28 april 2025
Solutrans: toekomst van een dynamische sector
Meest bekeken berichten
Recente reacties