In België gaat het om 40 en in Nederland om 85 nieuwe trekkers. Alle trucks komen in diverse uitvoeringen beschikbaar. De beide nieuwe motoren, waarvan het kenmerk is dat ze Euro VI halen zonder EGR, hebben volgens Scania in korte tijd een reputatie opgebouwd vanwege het lage brandstofverbruik. Met de nieuwe voertuigen stelt men de klanten in de gelegenheid optimaal te profiteren van dit voordeel.

De nieuwe voertuigen kennen een brede diversiteit aan uitvoeringen: ADR, hydrauliekvoorziening, extra lage chassis en verschillende cabines die gecombineerd kunnen worden met de beide nieuwe motorvarianten. Voor vrijwel alle transporttoepassingen kan deze vloot volgens Scania voorzien in een vrijwel pasklare oplossing.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 juni 2025
Tien nieuwe: bij Raamsman niks dan Scania
17 juni 2025
Toestaan B-rijbewijs elektrische bestelauto kent veel beperkingen
17 juni 2025
Goed zicht
16 juni 2025
Scania lanceert MCS oplossing
16 juni 2025
ACEA: verhoging dieselprijs nodig
16 juni 2025
Elke tweede vuilniswagen in ons land is een DAF
Meest bekeken berichten
Recente reacties