Samen met Bovag, TLN en Vaco bekijkt Rijkswaterstaat wat de beste manier is om te komen tot een vlotte afhandeling van pechgevallen waaraan bergingsvoertuigen te pas moeten komen. Rijkswaterstaat beoogt met de nieuwe regelingen, de wegen eerder, sneller vrij te maken en zo de doorstroming te bevorderen.

Een artikel hierover staat in Aftersales Truck. In de slotalinea is echter een fout geslopen: Rijkswaterstaat streeft niet naar kortere contracten, zoals we Rob Aarse van TLN laten zeggen, maar vanzelfsprekend naar langere overeenkomsten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 juni 2025
Tien nieuwe: bij Raamsman niks dan Scania
17 juni 2025
Toestaan B-rijbewijs elektrische bestelauto kent veel beperkingen
17 juni 2025
Goed zicht
16 juni 2025
Scania lanceert MCS oplossing
16 juni 2025
ACEA: verhoging dieselprijs nodig
16 juni 2025
Elke tweede vuilniswagen in ons land is een DAF
Meest bekeken berichten
Recente reacties