Jon Kuiper, algemeen directeur Koopman Logistics Group: “Jedeloo beschikt met zijn jarenlange, internationale ervaring op het gebied van marketing en accountmanagement over de juiste eigenschappen om Koopman op het gebied van automotive logistics in de Benelux en Duitsland nog beter op de kaart te zetten.”

Jedeloo werkte na zijn studie Business Economics in Maastricht en Bergamo onder meer voor Mercedes-Benz Nederland en Akzo Nobel. Daarnaast was hij zelfstandig ondernemer. Zijn automotive-ervaring is vooral gericht op marketing, internationaal accountmanagement en het versterken van merkidentiteit.

Koopman is gespecialiseerd in zowel het aflever- als het remarketingproces, door de mogelijkheid om grote aantallen voertuigen met een zeer korte doorlooptijd te verwerken en te vervoeren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
14 januari 2025
Denemarken staat buitenlandse inspectie trailer toe
13 januari 2025
NMFTA: cybersecurity is de grootste bedreiging voor transport
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
Meest bekeken berichten
Recente reacties