Vorig jaar viel al op, dat er nog langdurig regelingen van werktijdverkorting golden bij MAN, terwijl concurrenten van MAN al op volle kracht produceerden.

De banen verdwijnen op het hoofdkantoor in München, bij de motorenfabriek in Neurenberg en bij de fabriek in Salzgitter. MAN wil de reductie bereiken via een vacaturestop, natuurlijk verloop en vroegpensioenregelingen.

Nu Scania ook deel uitmaakt van de truckholding van Volkswagen, is de kans groot dat er nog meer reorganisaties plaats gaan vinden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 mei 2025
ZF maakt het trailerfabrikanten gemakkelijk
14 mei 2025
Scania Zwolle produceert miljoenste chassis
14 mei 2025
Vandijck Transport test elektrische truck op rit naar Zwitserland
13 mei 2025
Stoneridge presenteert SE5000 Smart 2 OSNMA tachograaf
13 mei 2025
Wierda bouwt MAN TGS met 50 ton GVW
13 mei 2025
ING: Investeren in diesel blijft de norm
Meest bekeken berichten
Recente reacties