Doordat Eaton de productie naar Polen verplaatst, verwacht Kawe de groei van de afgelopen jaren te kunnen voortzetten. Lups kan daarbij een goede rol spelen, hij heeft in meer dan 30 jaar alle facetten leren kennen van het frictieproductieproces en de kwaliteitszorg. Kawe verwacht dat Lups een goede rol kan spelen in het continue proces van verbreding en verbetering van het koppelingenprogramma. Ook zal hij een grote rol spelen in de technische ondersteuning van onze klanten.

Het businessmodel van Kawe wijkt volgens Lups af van dat van Eaton, dat volledig op revisie van oude koppelingen draaide. Bij Kawe is 10 jaar geleden gekozen om te investeren in een productieproces op basis van nieuw-productie. Revisie wordt heden ten dage alleen toegepast voor de niet of nauwelijks beschikbare koppelingen die in oudere tractoren en klassieke auto’s gaan.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
28 april 2025
Solutrans: toekomst van een dynamische sector
25 april 2025
Nieuwe sectiemanager Zware Bedrijfswagens RAI Vereniging
25 april 2025
Al 300.000 MultiSupport onderhoudscontracten van DAF
25 april 2025
Allround levering met KRONE
Meest bekeken berichten
Recente reacties