Tavo Oy zal in het thuisland de complete lijn van het Intertruck-merk in de markt gaan zetten, ondersteund door de productconcepten die de groep biedt. Het aangaan van een partnerschap met Intertruck betekent ook ondersteuning op het gebied van marketing en het benutten van de productkennis die Intertruck in de afgelopen vijftig jaar heeft opgedaan.

“Intertruck is een perfect alternatief voor de bestaande merken. We hebben de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in de uitbreiding van de lijn en met onze nieuwe catalogus zijn we klaar om de volgende stap te zetten”, zegt Marcel van Eeuwen, ceo van Intertruck Group.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 april 2025
Hoe kom jij over op de klant en je collega’s?
29 april 2025
De Romein trekt de energietransitie met MAN
29 april 2025
Renault presenteert Estafette, Goulette en Trafic E-Tech
29 april 2025
Volvo en VW maken de e-dienst uit
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
Meest bekeken berichten
Recente reacties