Verder werd niet verwacht dat de branche weer zo zou groeien. Eerder dit jaar voorspelde ING weliswaar herstel, maar niet in die mate, dat er daardoor problemen zouden kunnen ontstaan.
Echter de komende paar jaar stijgt het aandeel 55-plussers tot meer dan een kwart. Dit heeft alles te maken met verminderde belangstelling van jongeren voor het chauffeursvak. De instroom is gering en de reputatie van het chauffeursvak bevindt zich op een hellend vlak. De kans bestaat, dat door de geringe instroom, vervoerders een beroep moeten doen op buitenlandse chauffeurs om de goederenbevoorrading in Nederland op peil te houden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
14 januari 2025
Denemarken staat buitenlandse inspectie trailer toe
13 januari 2025
NMFTA: cybersecurity is de grootste bedreiging voor transport
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
Meest bekeken berichten
Recente reacties