Voor BMN heeft RGN een even opvallende als zakelijke huisstijl ontwikkeld die natuurlijk ook op de vrachtwagens onmiskenbaar moet zijn.  De uitvoering hiervan kwam bij o.a. Heisterkamp, dat hiervoor het truckbedrijf, trailerbedrijf en spuiterij intensief liet samenwerken om de klant tevreden te kunnen stellen, binnen de daartoe gestelde termijn. Een punt van aandacht is hierbij dat BMN over trucks van verschillende merken beschikt, wat weer afwijkende stickers en werkmethoden vraagt. Op dat gegeven speelde RGN consequent in. Heisterkamp kon mede door onderlinge samenwerking van de eigen bedrijven de werkzaamheden in circa vier maanden tijd uitvoeren. In die periode werden 45 voertuigen van de nieuwe huisstijl voorzien en werd de oude vakkundig verwijderd. BMN heeft hierdoor een opvallend nieuw en herkenbaar wagenpark op de weg. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 januari 2025
Hulp bij de nieuwe machineverordening
17 januari 2025
Renewi bestelt 190 DAF trucks
17 januari 2025
Ook trailerbanden Bridgestone in Ecopia-lijn
16 januari 2025
Bijzondere Scania S770 voor Arjen Kandt
16 januari 2025
Mapon en Krone gaan data uitwisselen
14 januari 2025
Topman Scania wordt voorzitter Acea
Meest bekeken berichten
Recente reacties