De 24/7 webwinkel biedt klanten, naast een uitgebreid aanbod truck-, personen- en bestelwagenbanden, ook de mogelijkheid om band gerelateerde services te bestellen, zoals uitlijnen en balanceren.

De koppeling met de agenda van alle Euromaster-vestigingen maakt het mogelijk om direct een afspraak in te plannen wanneer het de klant uitkomt. Klanten kunnen via de webwinkel zelf een keuze voor de wijze van aflevering van de banden maken, waaronder de montage in een vestiging of op elke andere locatie in Nederland, behalve de Waddeneilanden.

Met een inlogcode komen (potentiële) klanten van Euromaster op een gepersonaliseerde pagina waar de conditiestructuur is doorgevoerd in de netto prijzen van alle banden en gerelateerde services.

Frank Hut, directeur b2b bij Euromaster: “Met het digitaliseren van het aankoopproces spelen wij in op de vraag in de zakelijke bandenmarkt om op een eenvoudige manier informatie te vinden over de bandenprijzen, band gerelateerde services erbij te bestellen en direct online een afspraak te maken op het moment dat onze klanten het beste uitkomt.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 januari 2025
Nieuwe investeerder voor Ginaf
10 januari 2025
Belgische tol levert flink wat op
10 januari 2025
Goodyear verkoopt het merk Dunlop
9 januari 2025
Twintig Scania trekkers voor SVZ
8 januari 2025
MAN TGS 4×4 tankwagens voor FullTank
7 januari 2025
Vierde generatie aan de leiding bij Traveo
Meest bekeken berichten
Recente reacties