De 24/7 webwinkel biedt klanten, naast een uitgebreid aanbod truck-, personen- en bestelwagenbanden, ook de mogelijkheid om band gerelateerde services te bestellen, zoals uitlijnen en balanceren.

De koppeling met de agenda van alle Euromaster-vestigingen maakt het mogelijk om direct een afspraak in te plannen wanneer het de klant uitkomt. Klanten kunnen via de webwinkel zelf een keuze voor de wijze van aflevering van de banden maken, waaronder de montage in een vestiging of op elke andere locatie in Nederland, behalve de Waddeneilanden.

Met een inlogcode komen (potentiële) klanten van Euromaster op een gepersonaliseerde pagina waar de conditiestructuur is doorgevoerd in de netto prijzen van alle banden en gerelateerde services.

Frank Hut, directeur b2b bij Euromaster: “Met het digitaliseren van het aankoopproces spelen wij in op de vraag in de zakelijke bandenmarkt om op een eenvoudige manier informatie te vinden over de bandenprijzen, band gerelateerde services erbij te bestellen en direct online een afspraak te maken op het moment dat onze klanten het beste uitkomt.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 april 2025
Blom-DSW biedt nu ook Piaggio bedrijfswagens
28 april 2025
EU: meer controles onderweg en gegevensuitwisseling
28 april 2025
Solutrans: toekomst van een dynamische sector
25 april 2025
Nieuwe sectiemanager Zware Bedrijfswagens RAI Vereniging
25 april 2025
Al 300.000 MultiSupport onderhoudscontracten van DAF
25 april 2025
Allround levering met KRONE
Meest bekeken berichten
Recente reacties