De plaats van handeling is München en daarna wordt de truck direct operationeel op de Duitse wegen. Hierbij rijdt de elektrische truck acht keer per dag tussen het logistieke centrum van de Scherm Group en de BMW fabriek. Dat zijn relatief kleine aftstanden maar de Terberg heeft dan ook nog maar een actieradius van 100 kilometer. Desalniettemin goed voor acht ritten per dag. Er worden voornamelijk auto-onderdelen zoals schokdempers, veren en stuursystemen vervoerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 mei 2025
ZF maakt het trailerfabrikanten gemakkelijk
14 mei 2025
Scania Zwolle produceert miljoenste chassis
14 mei 2025
Vandijck Transport test elektrische truck op rit naar Zwitserland
13 mei 2025
Stoneridge presenteert SE5000 Smart 2 OSNMA tachograaf
13 mei 2025
Wierda bouwt MAN TGS met 50 ton GVW
13 mei 2025
ING: Investeren in diesel blijft de norm
Meest bekeken berichten
Recente reacties