FleetRepair sluit meerjarenovereenkomst met Axalta

FleetRepair heeft zijn contract met Axalta Refinish Nederland opnieuw verlengd. Onder de meerjarenovereenkomst vallen Cromax, Spies Hecker en Standox, de drie premium lakmerken van Axalta, een toonaangevend wereldwijd coatings bedrijf. Via de drie lakmerken levert Axalta Refinish autoreparatielakken voor het complete schadeherstel en nieuw spuitwerk van alle bedrijfswagens die binnen het FleetRepair-netwerk worden hersteld.

FleetRepair, een landelijk dekkend netwerk van 22 truckschadespecialisten, had al een langdurige overeenkomst met Cromax en Standox voordat het eind 2020 fuseerde met MAX-Repair dat via Metalak met Spies Hecker werkte.

Contracten onder de loep

Armand van Haasteren, directeur bij FleetRepair, zegt: “De fusie was reden om alle bestaande contracten onder de loep te nemen. Echter, het was snel duidelijk dat onze aangesloten leden veel baat hebben bij de producten en diensten die Axalta Refinish Nederland via Cromax, Spies Hecker en Standox levert. Zo zien we continue productinnovatie waardoor wij voortreffelijke resultaten blijven boeken voor onze klanten.”

“Wij streven ernaar om positieve, langdurige relaties met onze klanten op te bouwen”, zegt Dirk de Mooij, Business Development Manager bij Axalta Refinish Nederland. “We zijn dan ook heel blij dat de keus van FleetRepair opnieuw op Axalta is gevallen en we kijken uit naar een positieve voortzetting van de samenwerking. Met onze drie lakmerken Cromax, Spies Hecker en Standox zijn FleetRepair klanten, zoals verzekeraars, leasemaatschappijen en transporteurs, ervan verzekerd dat hun voertuigen binnen no-time weer schitteren op de weg.”

Ondersteuning

Axalta Refinish Nederland voorziet FleetRepair-leden niet alleen van lak, maar biedt ook ondersteuning bij de re-branding van wagenparken, hulp bij het beheer van fleetownerkleuren en verzorgt technische en managementtrainingen.

“Wij werken nauw samen met FleetRepair om via onze merken Cromax, Spies Hecker en Standox de juiste laksystemen voor hun klanten te ontwikkelen”, voegt de Mooij toe. “Zo hebben wij bijvoorbeeld een reparatiesysteem ontwikkeld voor de bedrijfswagens en bestelbussen van ’s werelds grootste pakketvervoerder. Ook hebben we laksystemen gemaakt voor meerdere afvalverwerkers in Nederland. Daarnaast organiseren we, wanneer mogelijk, technische opleidingen om het kennisniveau in de bedrijven te vergroten en up-to-date te houden. Op deze manier kunnen de schadeherstellers binnen het FleetRepair-netwerk de kwaliteit, de kleurjuistheid en efficiëntie van hun werk waarborgen, ongeacht of de truck in Noord-Holland of Limburg wordt hersteld”.

Barend Luiting

Hoofdredacteur Aftersales Magazine. Branchekenner annex bladenmaker. Houdt van vintage designs en dito single malts. Lijfspreuk: zonder wrijving geen glans.

Barend Luiting has 321 posts and counting. See all posts by Barend Luiting

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.