Volvo vestigt aandacht op zichzelf

Volvo wil aantonen, dat zelfs stunts die door organisaties die de verkeersveiligheid promoten worden afgekeurd, door Volvo toch in veilige banen worden geleid.

“Deze campagne is bedoeld om de kracht van het Volvo Trucks-serviceaanbod te laten zien. Dankzij onze connectiviteitsservices kunnen we de status van een individuele truck in real-time controleren, wat we tijdens de hele stunt hebben gedaan. Met betrouwbare informatie over de conditie van het voertuig, kan het onderhoud per individueel voertuig worden gepland en dus de productiviteit worden gegarandeerd”, verklaart Volvo Trucks.

Volvo Youtube

[responsive-video identifier=”bIxVpv30GfM”]

Tim de Jong

Al ruim een kwart eeuw actief als truck- en trailerjournalist, beschikt over alle benodigde papieren inclusief Code 95, over een scherpe pen en een altijd alerte camera.

Tim de Jong has 3316 posts and counting. See all posts by Tim de Jong

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.