P. van de Sande Exploitatie breidt uit met MAN

P. v.d.Sande Exploitatie is een relatief jong familiebedrijf dat ruim twee decennia actief is in de wereld van zand, grint en vervuilde grond. Speerpunten van het bedrijf zijn het bedienen van de bouw en wegenbouw met losgestorte producten en met het plaatsen van open containers. In toenemende mate doet P. v.d. Sande Exploitatie. zulk werk ook in België onder de naam P. v.d Sande “Onze klanten verwachten van ons grote flexibiliteit. We moeten klaar staan op alle denkbare tijdstippen en daarbij scherp plannen. Voor ons geen enkel probleem, we beschikken over gemotiveerde chauffeurs die graag willen weten dat ze een afwisselende baan hebben. Wij onderscheiden ons door onmiskenbaar het stapje harder te lopen voor de klant èn door dingen te presteren met ons bedrijf wat anderen niet lukt. Dat vergt een optimale inzetbaarheid van het wagenpark, waar we voor honderd procent op aan moeten kunnen”, legt directeur/eigenaar Peter van de Sande uit. Het wagenpark van P. v.d. Sande Exploitatie bestaat uit 32 trekkende voertuigen en 24 getrokken eenheden. In het wagenpark zijn diverse merken vertegenwoordigd, de nieuwe TGX is de zevende MAN in de vloot. Pieter van der Sande is onder de indruk van de prestaties van de MAN en kan zich voorstellen dat dit merk een nog grotere rol gaat spelen binnen zijn vloot.

Eenvoudig en betrouwbaar

De MAN’s zijn volgens Van de Sande robuuste trucks en hebben een ijzersterke reputatie in de bouw. “Ze zijn zuinig en betrouwbaar, en met de nieuwe Euro VI motoren zijn ze schoon, zuinig en stil. De MAN’s hebben een grote cabine, waar onze chauffeurs graag mee werken. Met de nieuwe TGX willen we een kilometerstand van één miljoen halen. We hebben er alle vertrouwen in dat dat geen probleem gaat worden. Dit type MAN in ons wagenpark is de zuinigste truck bij ons. Dus wanneer we opnieuw een afweging moeten maken, dan heeft MAN wat dat betreft al een streepje voor.”

‘Een echte zandauto’

Een ander argument dat volgens Van de Sande pleit voor MAN, is dat de onderdelen netjes geprijsd zijn en dat de dealer, MAN Tilburg, onvoorwaardelijk klaar staat voor zijn klanten. ”In samenspraak met de dealer voeren we onderhoud uit of laten we dat doen. Net hoe we het hebben willen.” Van de Sande zegt tot slot dat een MAN ‘eigenlijk een echte zandauto is’. Technisch precies wat je zoekt, fijn rijdend en enorm betrouwbaar.”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *