Het eigentijdse distributiekanaal is een logische en ook innovatieve ontwikkeling, zegt Mercedes-Benz Nederland in een toelichting. “Steeds meer mensen kiezen voor het gemak van online kopen en dat maakt Mercedes-Benz nu ook mogelijk voor een nieuwe bestelwagen. Met dit initiatief kunnen wij onze prospects nog beter van dienst zijn bij de aanschaf van een nieuwe bestelwagen,” zegt Jorus Vos, Managing Director Vans. “Deze ontwikkeling is mogelijk, juist omdat Mercedes-Benz in Nederland beschikt over een ijzersterk en onderscheidend dealernetwerk. Wij hebben het opgezet in nauwe samenspraak met onze dealers die een cruciale rol spelen om dit project te doen slagen. De geselecteerde dealer zal desgewenst de nieuwe bestelwagen letterlijk bij de klant voor de deur afleveren.” 

Periodiek biedt Mercedes een speciaal online aanbod met een beperkte oplage. De webshop geeft een melding als de beschikbare bestelwagens uitverkocht zijn. De bezoeker kan zich op dat moment aanmelden voor het ontvangen van een bericht zodra er nieuw aanbod in de webshop is. Na het plaatsen van de order zal de nieuwe bestelwagen normaliter al zeven werkdagen later door de Mercedes-Benz bestelwagendealer, op het door de klant gewenste adres, worden afgeleverd. 

Eigenaren van een Mercedes-Benz bestelwagen kunnen in ons land vertrouwen op de service van 70 Van ProCenters. 

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken
Recente Reacties