MAN pakt flink uit in Hardenberg

Naast de TGL en TGX staan ook speciale voertuigen zoals de compacte vier-assige MAN 37.560 zwaar transport-trekker, goed voor 150 ton treingewicht en de zeswielaangedreven TGS 43.440 8×6 WSA met tridem widespread achterasconstructie op de stand. Dit laatste model is samen met Wierda Voertuigtechniek speciaal voor de Nederlandse markt ontwikkeld en wordt afgeleverd als kant-en-klaar bouwvoertuig. De aanwezigheid van de TGS 43.440 8×6 BH WSA in Hardenberg onderstreept nog eens het specialisme van MAN op het gebied van grondverzet en bouwtransport.

In Hardenberg staan ook belangrijke MAN-innovaties in de spotlights. Topmodel MAN TGX D38 is volgens de importeur efficiënter dan ooit door de toepassing van de nieuwe generatie MAN TipMatic TX-versnellingsbak. Bovendien dragen nieuwe functies van de EfficientCruise-assistent bij aan een verdere verlaging van het verbruik en de TCO (Total Cost of Ownership).

Ook op het gebied van connectiviteit laat MAN in Hardenberg grote stappen zien. Het TeleMatics-aanbod voor de MAN-trucks krijgt een extra dimensie met de beschikbaarheid van de MAN DriverConnect App. Hiermee blijven chauffeur en expediteur optimaal met elkaar verbonden. De communicatie vindt plaats via tekstberichten. Belangrijke informatie en/of opdrachtwijzigingen zijn hiermee in real-time beschikbaar en altijd en overal te raadplegen.

De MAN-stand (nummer 310) in Hardenberg wordt bemand door productspecialisten van de importeur en door vertegenwoordigers van MAN-dealers Roordink Bedrijfswagens, MAN Apeldoorn, Göritzlehner Truck & Bus, Sommerauer Trucks en Wierda Bedrijfswagens.

Tim de Jong

Al ruim een kwart eeuw actief als truck- en trailerjournalist, beschikt over alle benodigde papieren inclusief Code 95, over een scherpe pen en een altijd alerte camera.

Tim de Jong has 3316 posts and counting. See all posts by Tim de Jong

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.