De RAI constateert een vooruitgang in bezoekersaantal van achttien procent ten opzichte van de editie van 2012. “De BedrijfsautoRAI kwam volgens velen op een prima tijdstip. Het consumentenvertrouwen in de economie stijgt en ondernemers in de transportsector willen weer investeren. Niet alleen wordt bestaand materieel nu vervangen, maar ondernemers plaatsen ook bestellingen voor extra materiaal. Deelnemers aan de beurs merkten dit duidelijk”, aldus RAI.

Ludo de Mots van Ford bedrijfswagens: “Wij hebben vele goede gesprekken gevoerd met geïnteresseerde ondernemers die weer willen investeren.” Scania verkoopdirecteur Jan de Vries was meer dan tevreden: “Wij kijken terug op een uitstekende beurs met een hoge kwaliteit van de bezoekers.” Wim Meerens van Iveco: “Het is weer ouderwets druk, chapeau voor de organisatie.”

Ook de trailerbouwers en aanbieders van onderdelen & accessoires toonden zich zeer tevreden. Met name de nieuwe indeling van de beurs, waarbij de truckmerken verspreid over de hallen stonden, heeft voor veel goede zaken gezorgd. Edward Verhoeve van Carrosseriefabriek Heiwo, aanwezig met een aantal innovaties, heeft er weinig woorden voor nodig: “Absoluut voor herhaling vatbaar”, Tcom Telematics-directeur Michael Verweij sprak over een ‘goede RAI met hoge kwaliteit bezoek’ en Olaf Griffioen van nieuwkomer Dynnox zag de BedrijfsautoRAI als de ‘perfecte plek om in korte tijd ons product bij de doelgroepen bekend te maken’. Griffioen was met name positief verrast door de vele buitenlandse geïnteresseerden die hij sprak.

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken
Recente Reacties